mandag 2. november 2009

Min utfordring...finne Rosa ting i huset.

Min kopp fra ca. 1900, jeg har arvet fra min fars barndomshjem.
Denne matboksen er også fra tidlig på 1900 tallet. Da jeg var 10-12 år tok jeg og malet den Rosa og prøvde meg på rosemaling. Vet ikke helt om det var så vellykket.
Denne søte skåla er kjøpt på Fretex
Selskapsveske i perlebroderi.
Keramikksmykket jeg selv har laget.
Lampen også funnet på Fretex.
Dette flotte maleriet har min venninne Rosas Roulade malet. Hun ga meg utfordringen til å finne Rosa ting....da måtte jeg ha dette med.
Dette vekkeruret kjøpte jeg for 25 år siden...er fortsatt i bruk.
Mine deilige Rosa strikkete hjemmesko. Dette var ikke dårlig, trodde ikke jeg kunne finne så mange rosa ting hjemme hos meg. Nå gir jeg utfordring til tre nye.
M/S Design Tradgård og Keramik. Finne 9 orange ting i huset.
fiolinesblog. Finne 9 Gule ting i huset.
martes atelie` Finne 9 grønne ting i huset.
Lykke til!!

8 kommentarer:

  1. Hmmm....grønne ting skal bli.....må bare lete litt...he he....

    SvarSlett
  2. he he du har det morro nå?:)
    ja, denne utfordringen er nå tatt!orasje ting ja......får lete litt da vettu.
    klem

    SvarSlett
  3. Aj.aj det är svårt, orange färg använder jag inte men vem Vet ska se vad jag hittar.

    SvarSlett
  4. Herlige rosa ting, jeg er fuldstændig vild med koppen og matboksen ☺
    Hav det rigtig godt helt deroppe i Norge.

    SvarSlett
  5. GULT er KULT!
    alt i orden!
    fioline:)

    SvarSlett
  6. Oj vad roligt att få se lite sköna rosa saker. Favoriterna var den vackra pärlväskan och Lindas målning. Älskar den!!!! Hon är en kwinna med många begåvningar.
    Vet inte om jag lämnat kommentar förut men jag ville bara säga att jag tycker mycket om din keramik. UNDERBAR!!!!!!!!!!!! Vilka grannar ni måste vara. Rena konstnärskollektivet! :D:D:D

    SvarSlett
  7. Wauv, så mange ting, du fandt! Herligt herligt! Og det maleri...jeg havde da helt glemt, at det var rosa! Ha ha ha... godt gået min god vendinde!

    SvarSlett
  8. Flotte rosa ting! Spesielt koppen!
    Godt det ikke var jeg som skulle finne rosa ting... Den hadde blitt vrien. Dvs. Jeg kunne jo bare gått inn på pikerommene! *ler*

    SvarSlett