torsdag 10. desember 2009

Utfordring...........


Jeg har fått en utfordring fra Anette udi Holland.

Den går ut på at jeg skal skrive
3 TING JEG HUSKER SOM OM DET VAR I GÅR.

* Da jeg som 20 åring fikk jobb som au pair-pige i Danmark. Dette var veldig spennende.
Trivdes veldig bra i København, etter 12 i DK flyttet jeg til Norge igjen.

*For 20 år siden møtte jeg min mann på en pub i Oslo.

* To barne fødseler...sterk opplevelse.

3 TING JEG IKKE LIKER.

*Krig

*Urettferdighet

*Egoisme

3 TING JEG LIKER.

*Familie/Venner

*Ærlighet

*Fred....veldig aktuelt da USAs president Barack Obama fikk utlevert
Nobels fredspris i Oslo i dag.

3 BLOGGER JEG BESØKER HVER DAG.

*Har ingen faste blogger, går igjennom blogglista ser om det er nye innlegg.

3 SANGER JEG HØRER FOR TIDEN

*Fleshquartet and Freddie Wadling -Walk

*CC.Cowboys -På en God dag

*David Byrne -Live-Life is Long

3 TV-PROGRAMMER

*Nyheter

* Robinson (har fulgt med hele høst)

*Nytt på nytt. Norsk satire program om hva som har skjedd i løpet av ukens nyheter og politikk.

3 BLOGGER JEG UTFORDRER.

*GUDRUNS KERAMIK

*Kreativ Helse

*RoseMary and Thyme

5 kommentarer:

  1. Koselig med utfordringer, og skulle gjerne tatt imot, men hvis du titter litt lenger ned på min side, finner du akkurat den utfordringen.
    Tar gjerne imot en annen gang, selfølgelig.
    Ha en fin kveld!

    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Så fine ting, du nævner her. Bliver helt glad af at læse det. Fint vinterhvid billede af jeres hus. :)

    Rosas Roulade

    SvarSlett
  3. Hej!
    Fina keramikdjur du gör, jag även arbetat i lera, hårdvara Agneta

    SvarSlett
  4. Hvor er det dejligt at læse dine svar, også jeg bliver glad af at læse dem. Og ja fred, det har du ret i, det er vigtigt og jeg håber at Obama er i stand til at skabe mere fred i verden.
    Hav det rigtig godt.

    SvarSlett
  5. Hej
    Kul du kikade in hos mig jag .Du gör fina saker! Gillar din noshörning skarpt*L*
    ha de gött
    annbritt

    SvarSlett