fredag 15. januar 2010

Jeg har fått en utfordring..................

Jeg har fått en award fra Gudruns blog.
Jeg tar denne utfordring og prøver å besvare så godt jeg kan. Jeg vet ikke hvor interssant det blir. Jeg sender den vidre til
Anne Britt Schmutzer, Guro, Kate, Rosmary and Thyme, DiSign keramik, Annette og Ulrika Olsson Keramik. Håper dere tar i mot utfordringen.
1: Kopier awarden på bloggen din
2: Link til personen som gav deg awarden.
3: Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4: Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5: Link til deres blogger.
6: Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden

*Våren og sommeren er den beste tid jeg vet. Da nyter jeg å sitte ute i sol og varme, en øl eller vin er ikke til å forakte da.

*Jeg setter veldig pris på min familie, min mann og mine to døtre på 13 og 16 år. Gjerne en utflukt, teater eller en konsert opplevelse sammen.

*Jeg liker å gå i fargerike klær, helst i noe som ikke alle andre har.

*Jeg liker å overaske med en bedre middag. Spesielt i hyggelig selskap med familie og venner.

*Jeg liker å reise, er glad i Storby ferie.

*Jeg liker å sykle. Sykler mye rundt i byen der jeg bor.

*Så er det min store lidenskap, nemlig keramikk. Jeg bare elsker å sitte i mitt verksted og kjenne leira forme seg under hendene mine.


Ønsker alle bloggere en riktig God Helg :-))


5 kommentarer:

  1. Tar gjerne utfordringen, jeg.
    Tror jeg må ha litt tid på den der! He, he!
    Ha en fin kveld og helg!
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Ja, d va litt av ei utfordring, ska se på den i morra, lure på ka æ ska finne på om mæ sjøl ja!? D meste av d du skreiv kunne faktisk vært mæ ;o) (bortsett far keramikkinteressen da)

    SvarSlett
  3. Guro! Da har vi noe til felles....om det er det samme gjør da vel ikke noe.Lykke til. Lisbeth

    SvarSlett
  4. Lisbeth, tak for udfordringen, den kigger jeg lige på. Det kan godt være det tager et par dage, inden du kan se resultatet på bloggen. Dine svar kunne næsten være mine svar også ☺
    Knus til dig.

    SvarSlett
  5. Lisbeth! Så bra att du inte tar illa upp... Jag var ingen vidare bra mottagare av utmaningen... Men jag blev smickrad att du skickade den till mig!
    Ha en fin vecka!

    SvarSlett