fredag 3. september 2010

Kjerringtorget.

Utvalgte dyr og smykker i min stand.







Nå er jeg tilbake etter en lang blogg pause.
Fra helgens deltagelse på Kjerringtorget i Nesbyen. Det var 250 kjerringer fra alle mulige steder som hadde salg og utstilling av sine egne kunst og håndværk produkter. Mye fint håndværk fra tekstil, glass, tre, keramikk, såpe, parfyme, mat og mye annet. Dette er verd et besøket, i 20 år har kjerringene her møttes i Nesbyen siste helga i august.
Kan si at værgudene ikke var helt med oss, flere regnbyger på lørdagen, så her måtte man løpe mellom bodene. Søndagen regnet det hele dagen, var nesten ingen besøkende så to timer før slutt, hadde jeg fått nok da måtte jeg bare pakke sammen.
Stor opplevelse og morro å være med.
Ha en god helg :-))

6 kommentarer:

  1. Lisbeth,det er SÅ godt å ha deg på bloggen igjen....da vet jeg hvor jeg har deg! tulla<3
    super tilstelning på Nesbyen da,kjerringer klarer alt!
    fiolineklem

    SvarSlett
  2. Välkommen tillbaka.
    Vilken otur med vädret.
    Ha de bra
    Mariana

    SvarSlett
  3. Lisbeth, hvor er det godt at have dig tilbage på bloggen, jeg har været lidt bekymret for om der var sket noget hos dig.
    Men af og til må vi jo prioritere i vore travle hverdage.
    Dejlige billeder fra udstillingen.
    Knus til dig.

    SvarSlett
  4. Jeg skal til Oslo hver mandag. Fra 17-22... Gjennom folkeuniversitetet. Om det da blir mange nok på kurset:) Vet ikke noe om det, men det la et godt grunnlag virket det som.

    SvarSlett
  5. Fine bilder, men trasig at det var labert besøk. Regner da med at det også var temmelig dårlig omsetning! Var selv der for 5 år siden og fant ut at tidspunktet på årer og regn gudene ikke var helt match. Har derfor ikke vært der siden. Trivelig om du kommer på Blå før jul. Det var bra med folk der i går.

    SvarSlett
  6. Utrolig mange flotte kreasjoner her!!!!

    SvarSlett